niedziela, 22 stycznia 2012

Kamień Gromu na Facebook'u

Kilka dni temu trafiłem na facebook'ową stronę gry karcianej Thunderstone (po naszemu: Kamień Gromu) i w oczy rzuciło mi się, że można w tę oto grę zupełnie za darmo pograć przez rzeczonego facebook'a.

Kilka klików później byłem w trakcie rozgrywania pierwszej gry treningowej. Nigdy nie miałem okzji zagrać w oryginalną  grę, ale domyślam się, że cała mechanika oraz karty są identyczne.

Gra polega na budowaniu tali i wysyłaniu swoich wojowników w mroczne czeluści podziemi w celu odnalezienia legendarnego kamienia gromu. Żeby nie było zbyt łatwo na naszej drodze stają hordy potworów...Nie brzmi to zbyt fascynująco, jednak ja złapałem się na tym, iż nie mogłem się od tej gry oderwać. Chciałem grać kolejne partie i kolejne. Zaskok wielki.

Gracze w swoich turach mogą udać się do wioski w celu nabycia karty (postaci, przedmiotu lub zaklęcia), albo udać się do podziemi jeżeli uznają, że ekipa ich chwatów którą mają w ręce pozwoli na wyeliminowanie okrutnika stojącego na drodze. Oczywiście istnieje też możliwość spasowania (odpoczynku). Podziemia dzielą się na trzy poziomy i w zależności od tego otrzymujemy negatywne modyfikatory - im głębiej tym ciemniej. Negatywne skutki ciemności pokonać nam pomagają, a jakżeby inaczej, pochodnie i lampy. Wygrywa gracz, który po odnalezieniu kamienia gromu posiada największą liczbę punktów zwycięstwa, które otrzymuje się za pokonane bestie. Brzmi prosto? I takie też jest - proste i cholernie wciągające.

Można grać w kampanię z komputerem, szybką grę przeciwko sztucznej inteligencji oraz zdominiować przyjaciół w grze multiplayer - chociaż tego trybu nie udało mi się sprawdzić, tak jakby nikogo gra przeciwko żywemu oponentowi nie interesowała.

Polecam każdemu sprawdzić jak w to się gra: http://www.facebook.com/pages/Thunderstone-Online/337950669562544

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz